onsdag 30 maj 2012

n.E.r.v.E.r.

Löpning » 12.45 km   
StopwatchTid: 58 min 46 sec DistanceTotal sträcka: 12.45 km SpeedometerHastighet: 12.71 km/h SpeedometerTempo: 4 min 43 sec/km TermoIntensitet: Normal Fam_caloriesFörbränning: 783 kcal HeartSnittpuls: 152 bpm HeartHögsta puls: 168 bpm
 
Nerverna  sitter utanpå kroppen. Kan nästan ta på spänningarna som strålar ut från min kropp. Dagens pass - lite tufft var det med ben som fortfarande är fulla med träningsvärk. Räknar med att den ska vara borta imorgon. Vågar inte fundera på hur den träningen påverkat min form..
 
Dagens pass var ett distanspass. Lätta ben fanns tyvärr inte där och jag fick slita för att ta mig framåt. Känns allt annat än bra inför lördagen. Försöker att peppa mig med att det är positivt - jag skruvar ner de höga förväntningarna och kraven jag har på mig själv. Men två långa lugna dagar kvar innan dagen D. Hoppas att de hinner göra underverk för kroppen. 

Nere i källaren hänger träningskläderna på tork. Alla favvotights är nytvättade och några av dem ska få den stora äran att följa med till Stockholm. De korta Crafttightsen närmast är troligen mina maratighnts. Fokuserar på materiella saker och annat som skingrar tankarna.
 
Ja, som ni märker så är jag nervös. Fruktansvärt nervös.

Inga kommentarer: