torsdag 10 maj 2012

n.Y.t.t.

Klockan ringde tidigt. Inte det minsta sugen på att gå upp. Ville stänga av klockan och sova vidare. Ställde fram klockan några minuter och unnade mig att ligga och lata mig lite i sängen på morgonen. 

Dagen till ära var det dags att snöra på ännu ett nytt par skor. Idag var det Ds trainers som skulle testas. Vet att många älskar och lovordar dem. Jag har testat dem i butik men den rätta känslan har inte funnits där. Trots det bestämde jag mig för att ge dem en ärlig chans. Jag beställde ett par och idag var det dags för en provtur. Provturen utgjorde 7k på bandet. Lugnt tempo utan någon som helst press. För mig som är van vid väldigt lätta skor känns ds trainers som en ganska tung och klumpig sko. Ja, jag är kräsen. För övrigt kändes skon väldigt bra. Hoppas på möjlighet att provspringa även dessa skor ordentligt ute innan maran. Ett lugnt skönt morgonpass avklarat och nu blir det vila resten av dagen.

23 dagar kvar till maran.

Inga kommentarer: