måndag 18 juni 2012

f.i.N. H.e.L.g.

Har haft en lång och fin helg, den började redan i fredags då jag var ledig för att fira kusinerna som tog studenten. Min morgon började tidigt med 8 lugna kilometers morgonjogg. Skönt att gå upp tidigt och mötas av solen. Det var riktigt skönt ute och jag njöt av varenda minut jag var ute.

Lördagen bjöd på Funktionell Träning - samt ett pass för lår och rumpa. Kändes helt ok att mosa på och kände mig vidare trött. Värre är det idag - ont i lår och rumpa. Det kommer bli spännande att instruera idag. På eftermiddagen blev det 6k - lugnt tempo med familjen på cykel.

Söndag även det en bra dag. Stela ben när jag vaknade - men ett kortare långpass var inplanerat. Distans - allt längre än 20k var ok. Benen fick kämpa på och det kändes aldrig riktigt enkelt. Jobbade på och slet ute i bästa skogen. Sprang min favoritvända och backarna kändes tuffa - även backar som i vanliga fall inte känns. Antar att Maran fortfarande sitter i benen och troligen kommer att göra det ett tag till. Fick ihop ganska precis 20k - mer var aldrig ett alternativ då jag kände mig trött. 

Kvällen var det gympa för dottern. Jag passade då på att köra igenom mitt pass en gång till dvs, Funktionell träning. Sedan blev det lite längre stretch = bra. 

Idag - 0 meter löpning på schemat men kvällen bjuder på Funktionell Träning.

Inga kommentarer: