måndag 30 juli 2012

a.l.t.E.r.n.a.T.i.v. T.r.ä.n.I.n.G.

Dagen började ovanligt tidigt, för att vara mig, denna semester. Klockan ringde redan kl 07.00 och jag kände mig trött som bara den när jag försökte vakna till. 

Låg och slappade några minuter innan jag tog mig upp. Påklädning, frukost och ladda för morgonens uppdrag - leda Funktionell Träning. Morgonen flöt på, även om tiden gick alltför fort, som den alltid gör... 

Kom ner i bra tid till gymmet, skönt att vara där i bra tid innan och kunna förbereda sig innan det drar igång. Bra uppslutning på passet för att vara morgonpass - kändes bra att några fler än mig var taggade till att få passet gjort under morgonen och ha hela dagen fri. Körde igång och idag flöt passet på riktigt bra. De små missar jag gjorde sist undvek jag idag och jag kände mig nöjd! 

Snabb omladdning och förflyttning från Gruppträningssalen till Spinningsalen där det var ett spinningpass - direkt efter mitt pass. Flera av de andra deltagarna följde med dit och vi blev många där också - kändes toppen. Cyklade på och njöt av att få träna, var länge sedan jag gick på spinning - varför förstår jag inte eftersom jag verkligen gillar det.

Har nu ätit och laddar för ett planerat löppass under eftermiddagen! Njuter av min semester till fullo nu!

Inga kommentarer: