lördag 28 juli 2012

s.u.P.e.R.h.e.l.G.

Fredagen började med en kort löptur - bara sex kilometer. Tänkte sträcka på benen lite och stretcha dem ordentligt innan vi stack på äventyr.

Blev en liten asfalltsrunda där jag vågade mig på lite fartlek. Sprang lugnt de första två kilometerna och lekte sedan lite med lyktstolparna. Sprang fort två lyktstolpar och joggade lugnt en stolpe. Bör tilläggas att springa fort - inte är samma sak som springa fort var för några veckor sedan. Vågade inte ösa på för fort men kände att jag trots det lite sega tempot fick upp pulsen och att jag fick jobba. 

För mig var passet positivt och det kändes skönt att jag kunde öka lite.

Efter passet gjorde vi oss i ordning och åkte till Västerås där en natt på hotell stod på schemat samt
Cirkus Scott - dottern älskar cirkus så inte kunde vi missa Cirkus Scott turne. Ett fint dygn i Västerås med god mat, en föreställning som dottern skrattade sig igenom, lite shopping och god sömn!



Med mig hem kom min nya fina vän som jag skriver på nu! Min lilla söta rosa dator är numera ersatt med en MacBook - lite nytt att lära men som det känns nu så kommer jag att bli mer än nöjd!


Inga kommentarer: