måndag 27 augusti 2012

f.u.N.k.T.i.o.N.e.l.l. T.r.Ä.n.I.n.G.

Måndag, klockan ringde tidigt men valde att ställa fram den och sova vidare ett tag till. Förstod inte varför jag ställt den så tidigt. Måndag = vilodag. Eller nästan vilodag i alla fall, har lite Funktionell Träning på kvällen. 

Hade tänkt börja träna in ett nytt pass på morgonen - men kom på att det hinns med andra dagar! Måndagar ska jag ta det lugnt och vila!

Dagens pass gick bra, vi var många i salen och jag kände mig peppad. Vissa dagar stämmer allt och andra dagar stämmer inte något. Idag var en sådan dag då allt kändes bra. Passet flöt på och jag kände att jag hade koll. Kroppen mår även den bra. Passet sitter och det sliter inte att köra det. Är där för att instruera men får lite träning på köpet när jag leder passet. 

Hoppas på mer alternativ träning denna eftersom det som jag tidigare skrev är dags att börja nöta in ett nytt pass. Ser fram emot det, men ska inte stressa eftersom mitt nuvarande pass håller ett tag till!

Inga kommentarer: