onsdag 29 augusti 2012

m.o.r.G.o.n.l.Ö.p.n.I.n.G.

Underbara löpband. Mitt liv är så mycket enklare med dig. Förstår inte själv hur jag lyckades få till all träning innan jag hade dig! En enorm frihet för mig som är ensam med barn större delen av veckorna, att kunna springa tidigt på morgonen innan Nellan har vaknat gör livet så mycket enklare.

Denna morgon ringde klockan tidigt. På schemat stod ett lugnt pass - 12k distans. Sprang lugnt och lät kroppen vakna till liv. Kände mig lite trött och seg - de pigga benen jag hade igår var borta. Kan kanske bero på att jag under gårdagen hade lätt träningsvärk! Fixade mina kilometer utan att "stressa" och var nöjd med mig själv när jag klev av bandet.

Frukost nummer ett är i magen - frukost nummer två, på bilden ovan, intas senare på jobbet! Blir så rysligt hungrig på under förmiddagen på jobbet. Ska försöka bli bättre på att ta med lite bra mellis dit för att undvika skrikande mage timmarna innan lunch!

Inga kommentarer: