onsdag 29 augusti 2012

S.h.o.P.p.I.n.G.

Lycka är ibland något så enkelt som ett par nya löparskor. Denna gången är lyckan enorm - som jag har  letat.

Asics Gel Noosa Tri, köpte ett par för ca tre år sedan av en slump, en kedja hade tag tre betala för två och jag ville ha tre olika modeller. Mina Noosa visade sig bli ett kanonköp. Efter några vändor var det klara favoriter av mina löparskor och de satt på fötterna under mitt första Lidingölopp. 

Efter alldeles för många mil började de gå sönder och jag fick ge efter och kasta dem. Som jag saknat de skorna. Jag har letat - massor men aldrig lyckats hitta ett par i min storlek! Så för en vecka sedan dök de upp i en nätshop och jag var tvungen att slå till. I dag hämtade jag ut dem på posten. Underbart snygga skor som satt fint på foten. I morgon ska de provköras - längtar så. 

Underbara skor! Och visst kan man shoppa sig lycklig - ibland i alla fall...

Inga kommentarer: