måndag 6 augusti 2012

t.r.i.a.t.H.l.O.n.

Har några egodagar, inte riktigt semester, men en lugn start på arbetsveckan efter semestern. Dottern har fått förlängd semester och spenderar några dagar vid sin morfar - jag passar på att träna lite extra, men även att vila och slappa lite mer.

I dag var det dags för Funktionell Träning - körde mitt pass på 25 min! Ja FortGjort som gäller så då går det undan. Efter det så passade jag på att stanna kvar på passet efter - 25 minuter Dance Fever. Ett pass som inte gör mig svettig men som är kul att göra ibland när tid och tillfälle finns - idag var en sådan dag.  Gren tre i mitt eget komponerade triathlon blev överraskande nog lite löpning... Nej, jag tror inte att någon blev förvånad. Kände för att svettas lite extra körde då 30 minuter på löpbandet som avslutning.

Svetten sprutade och jag njöt. Njuter av mina egodagar - att inte behöva stressa utan det ända som hindrar mig är jag själv! 

Nu blir det lite slappkväll med påfyllning i energidepåerna och lite bra serier på datorn. 

Inga kommentarer: