fredag 24 augusti 2012

U.n.d.e.R.b.a.r.A. T.e.r.r.Ä.n.G.


Känslan var helt underbar igår när jag gav mig ut på löptur i regnet. Klockan var efter sex på kvällen, en tid jag inte brukar springa på men idag blev det så.

Långa tights på, även ett pulsband som jag lyckats att väcka till liv igen och lite musik i lurarna. Planen var att ruscha lite i några backar. Blev några ruscher i de första backarna - tog dem två gånger och kände att det stramade lite i låret men körde försiktigt. 

Distansen blev allt längre så jag slutade att ruscha och sprang bara på på stigen - njöt av att springa i regnet - luften var helt underbar. Det jag tar med mig är känslan av att kunna springa hur länge som helst. Benen trummade på och det gick lätt! Underbart att löpa - länge sedan det gick så lätt och kändes så bra!


Inga kommentarer: