onsdag 17 oktober 2012

d.i.s.T.a.N.s.

Onsdag - när jag tittat ut genom kontorsfönstret på jobbet har regnet öst ner utanför. Jag tror det har regnat hela dagen utan avbrott. Hade  löpning planerad efter jobbet medan dottern skulle på Bollskoj.

Lagom tills jag kom ut genom dörren började regnet att avta. När vi var uppe vid hallen hade det slutat att regna helt. Lycka!

Lämnade dottern på Bollskoj och gav mig ut på en tur i den friska luften. Joggade på och kroppen kändes bra. Funderade lite på vilken väg jag skulle springa eftersom tiden jag hade var begränsad. Valde att springa en vanlig vända som ändå blev lite ovanlig då den började på annat ställe än den brukar börja på. Kroppen kändes lite seg men jag drev på den lite - inte så att jag sprang fort men så att det inte gick för sakta. 

Kroppen kändes bra genom hela passet och jag är grymt nöjd. Bra känsla när allt flyter - njuter numera av den känslan. Ett härligt distanspass kan loggas i träningsdagboken. Fick springa några kringelkrokar på slutet för att runda av till 10k. Nöjd dotter och mor som åkte hem från hallen!

Inga kommentarer: