söndag 28 oktober 2012

e.f.T.e.R.s.m.i.D.d.A.g.s.L.ö.P.N.i.N.g.

Dottern åkte hem till sin morfar som varit borta över en vecka - som hon saknat honom! Efter att sambon åkt slöade jag i soffan ett tag - sedan kröp det i benen. Barnledig = nästan ett måste att springa en vända.

Lite kallt ute men friskt - soligt och fint. Klädde på mig lite varmare kläder och begav mig ut på en lugn distansvända. Syftet med dagens tur var bara att rasta benen. Inte något fokus på vare sig tempo eller distans. 

Skönt att springa utan press - uppskattar dessa pass lika mycket som jag uppskattar mina tuffa och slitiga pass. Begav mig ner mot Bångbro, sprang upp en vända jag inte sprungit på länge - pga av att jag oftast brukar springa mina halvkorta pass i skogen. Njöt av att vara ute och få andas in den kalla och friska luften. En helt underbar tur som avrundade min träningsvecka på ett perfekt sätt!


Inga kommentarer: