måndag 29 oktober 2012

H.a.L.v.l.U.g.n.T.

Vaknade upp imorse till ett lugnt snöande. Lite för tidigt ännu för snö... Väckte upp dottern och när vi var klara för att ge oss av mot fritids vräkte snön ner, till dotterns stora lycka. Hon tog ett ärevarv ute på gatan innan hon var redo att åka.

På kvällen blev det en vända ner till Värket för att leda Funktionell Träning. Lugnt där nere ikväll - halt på vägarna och höstlov i skolorna. Även om det inte var så många så kändes det bra att ha passet i dag. Det sätter sig allt bättre och jag känner mig alltmer avslappnad. Underbar känsla när det börjar sätta sig och jag avslappnat kan ge instruktioner. Vägen dit är lång och det kommer när jag känner mig mer säker på mig själv. 

Nöjd med dagens pass - inte perfekt men idag kändes det bra och det är det viktigaste. Tidig kväll idag för imorgon är det tuff - tisdag.

Inga kommentarer: