fredag 26 oktober 2012

f.r.E.d.a.G.s.f.Y.s.

Började denna dag med lite fredagsfys - morgonjogg nere på bandet i källaren. 6 väldigt lugna kilometer - bara sprang och mös. Syftet med passet var enbart att springa mig varm. 

Skönt att få kliva av efter att kilometerna var sprungna, varm i kroppen och trött i benen efter gårdagens intervaller. Belönade kroppen med lugn och skön stretch samt en omgång med foamrollern. Härlig start på dagen...

Sambon var sedan träningssugen på eftermiddagen. När jag kom hem från jobbet packade vi in oss i bilen och åkte ner och körde ett styrkepass. Inte bangar jag ett extra träningspass när någon vill träna med mig :-) Armarna fick slita - de var trötta redan innan efter onsdagens boxpass. Försökte slita men har svårt att ta ut mig när jag tränar armar... Hoppas på att få till fler styrkepass - lite övning så kanske jag lär mig att ta ut mig. 

Avslutade med lite rygg och bålträning - sedan väntade belöningen i form av en stund i bastun! 

Underbara fredag!

Inga kommentarer: