onsdag 24 oktober 2012

k.o.R.t. .å.t.E.r.H.ä.m.t.N.i.N.g.s.j.O.g.G.

En annorlunda onsdag mot hur de senaste har sett ut. Lämnade denna dag dottern på Bollskoj medan jag åkte ner till Värket. 

På Värket började jag med 30 min lugn återhämtningsjogg - benen trummade på snällt och det enda som var jobbigt var den tristess som uppstår när jag under en längre tid springer på samma hastighet - försöker titta på vad som händer runt omkring. Vändan var helt lagom - kände mig inte särskilt trött efter - precis som jag tänkt.

Efter uppvärmningen testade jag på ett Boxpass som hade premiär. 45 boxning - eller boxning hade jag svårt att kalla det eftersom det var lika mycket sparkar som slag. Lite problem med att hitta tekniken och få flyt på vissa kombinationer - men ännu mer flyt med att kunna parera alla kombinationer - att ligga steget före.

Nu blir det sängen och vila - innan nästa träningsdag börjar.

Inga kommentarer: