lördag 6 oktober 2012

k.o.R.t. l.Å.n.G.p.a.s.S.

Vaknade utvilad till strålande solsken. Åt en mysig frukost i lugn och ro, arbetade bort sådana där "borden" som stört min ro. Vilade och tog det lugnt till efter lunch när sambon kom hem och löste av mig. 

På med kläder och laddad till tusen för ett kort långpass. Bara en vecka sedan Lidingö och min kropp är allt annat än återhämtad. I dag fanns klockan med på armen men tider var inte intressant. Mitt mål var att komma ut och njuta av solen och av löpningen. 

Sprang ner genom Bångbro och ut på gamla Klotbanan - upp till norra infarten och sedan över industriområdet och hem. Klockan landade på nästan 21k. Lycka att få vara ute och njuta. Tempot blev som jag anade innan väldigt lugnt. Kroppen var trött och så även mina ben. Jag är glad över att låret inte protesterade utan att det höll utan att ömma under hela turen. Lycklig över att få göra det jag älskar. Längtar dock efter en pigg och utvilad kropp, men det kommer, när vet jag dock inte. 

Inga kommentarer: