söndag 14 oktober 2012

k.v.Ä.L.l.s.T.r.Ä.n.i.n.G.

Dagens löppass följdes upp med ett pass på gymmet på kvällen. Dottern hade gympa och jag passade då på att träna lite extra på mitt pass. 

En dryg timme funktionell träning - välbehövligt att få tid att reflektera över vissa övningar och nöta de övningar som redan sitter. Hann köra igenom två gånger och det gick hyfsat bra. Nöjd med träningen - känner att många av de övningar jag gör är bra för mitt ben. Det drar härligt i baksida lår när jag sträcker ut kroppen. Hann även med några minuter stretch av baksida lår och även det kändes riktigt bra! Efter att ha varit lite låg då kroppen och löpning inte fungerat som jag vill börjar jag känna hopp - nästa säsong då jäklar - 2013 kanske blir lika bra som detta år? Förhoppningsvis med en ännu bättre avslutning!

Inga kommentarer: