måndag 15 oktober 2012

R.e.v.A.n.S.c.h.

Efter ett mindre bra pass förra måndagen har jag ägnat extra mycket tid åt att träna på mitt pass. Har kört igenom det många gånger och fokuserat på de små detaljerna - de små sakerna som avgör om jag håller takten rätt eller kommer fel. 

Det har känts bra när jag övat och jag har repeterat de små sakerna flera gånger. Allt är inte perfekt men idag var det bra nog - tillräckligt bra för att jag ska kunna stå för mitt pass och vara stolt över min insats.

Funktionell Träning program 2 - jag älskar programmet. Många nya övningar som skiljer sig från det första programmet - mycket ben och mycket balans. Övningar som jag känner tar på rätt ställen för mig - för att stärka mina problemområden - baksida lår och rumpa. Balansen är inte perfekt men jag jobbar på den och är glad att jag har lite att förbättra... Låren får kämpa när jag står och tar i för att hålla balansen.

Inga kommentarer: