måndag 26 november 2012

s.L.u.t.K.ö.r.D.

Släckte lampan och somnade väldigt tidigt igår - var väldigt trött. Till min stora glädje somnade jag omedelbart och har sovit bra hela natten. 

Vaknade ett tag innan klockan ringde men kunde inte somna om. Låg och drog mig och njöt av värmen i sängen. En heldag på jobbet väntade  - en tuff dag. Var väldigt trött när jag gick upp - och har varit trött hela dagen. Tog en kik i träningsdagboken och såg att jag föregående vecka loggade över 10 timmar träning. Av dessa var det 1 tufft intervallpass, 1 backpass, 1 tufft långpass och 2 styrketräningspass där jag körde tungt. Kroppen är trött av träningen och denna vecka ska jag försöka ta det lite lugnare och vila upp mig. 

Måndagen - den dag jag önskade att jag kunde ha totalvila väntade ett pass på Värket. Eftersom jag instruerar var det bara att sätta på leendet och försöka se pigg ut. Lyckligtvis piggnade jag till eftersom och nu efter passet känner jag mig piggare än vad jag varit under hela dagen. 

Träningsvärk i ryggen - hoppas på att den går över till morgondagen. 

Mycket träning även denna vecka - men kommer köra lugnare pass samt att jag kommer lägga in en eller ett par dagar helvila - förra veckan uteblev vilodagarna och det gillas inte!

Inga kommentarer: