fredag 21 december 2012

d.a.G.e.N.s. D.u.B.b.E.l.

Började min dag på bästa tänkbara sätt. Steg upp när klockan ringde och hoppade i varma kläderna för en löptur ute i friska luften. Underbart att komma ut efter en vecka där utetiden varit minimal. Efter gårdagens snabbdistanspass så var dagens pass bara ett härligt njutpass.

Drygt 10k löptes medan snön föll från himlen och landade i mitt ansikte. I mina öron spelade julmusik och jag njöt av varje steg jag tog. Väl hemma var kropp och huvud piggt, en skön dusch innan sista timmarna på jobbet innan det var dags för julledighet. 

Efter jobbet blev det en vända till gymmet med M. M sprang på bandet medan jag spenderade min mesta tid inne i friviktsrummet. Armar, axlar och rygg fick sig en omgång. Riktigt trött i armarna som sakta men säkert blir aningens starkare. 

Över två veckors julledigt har nu börjat och jag njuter av varje minut - i morgon blir det lite sistaminuten shopping i Öret och jag längtar så!

Inga kommentarer: