torsdag 27 december 2012

d.I.s.t.A.n.S.

Sova - något jag fokuserat på, eller rättare sagt något som hela min familj har fokuserat på under denna ledighet. Vi har sovit länge för att vara oss hela ledigheten och vi njuter av det. Kom iväg lite sent till Öret där vi shoppade loss på en ny frysbox - tråkigt att köpa men skönt att ha igen!

Väl hemma bytte jag om för ett kort distanspass i källaren. Ett bra program på datorn för att distrahera mig vid inomhuslöpning. Längtar ut - älskar att springa ute men ibland måste jag kompromissa för att få till träningen. 

Idag var det lugn distans - 12k. Joggade lugnt på speed 12 och njöt. Kroppen kändes helt ok och det var skönt att springa efter en lugn dag. Avslutade mitt pass med en lång och behaglig stretch. Hoppas på pigg och alert kropp i morgon så den är redo för ett tuffare pass då!

Inga kommentarer: