onsdag 12 december 2012

l.u.f.S.l.Ö.p.n.I.n.G.

Idag vände det och blev kallt igen - kallt har det varit men sådär kallt så jag drar mig för att gå utanför dörren. 

Trots detta så var det aldrig någon tvekan huruvida jag skulle ut och löpa lite med dottern var på Bollskoj... Alla kläderna var nerpackade och jag längtade efter att få komma ut och andas in frisk luft. Som alltid på måndagar ingen press på vare sig tid eller distans - bara njutning. 

Dagens runda blev drygt 8k - lagom! Var lite kall de två första kilometerna sedan blev hela kroppen varm och jag hade lyckats med klädvalet - var bara rumpan som frös lite. Sprang ner en vända genom Bångbro och kroppen kändes bra idag - det gillar jag! Skönt att hinna tillbaka i god tid så kroppen hinner tina upp ordentligt medan jag tittar på sista kvarten av Bollskoj.

Inga kommentarer: