torsdag 6 december 2012

.t.r.Ö.t.t.H.e.t.

Somnade gott igår efter en intensiv dag, fullt ös från tidig morgon till sen kväll. Självvalt - ja det är det och jag är riktigt nöjd med dagen. Att kroppen var trött det märktes under natten - jag har sovit jättebra hela natten utan att vakna en endaste gång - det är underbart.

När klockan ringde var jag trött... Ställde fram den ett tag för att sova lite till, men blev liggandes utan att somna om. Funderade lite och kom fram till att bästa alternativet var att gå upp - en kort löptur är bättre än ingen löptur. Om jag somnat om så hade jag troligen varit ännu tröttare när klockan ringde nästa gång.

Lite mindre tid på mig denna morgon än vad jag brukar ha. Men efter en tuff gårdag så var jag nöjd med en lugn kort tur. Hade ca 30min på mig för att morgonen sen inte skulle bli för stressig. Blev lugn löpning 6k. Ett kort pass som jag är riktigt nöjd med - några kilometer i benen gör dem nöjda nog för att jag utan dåligt samvete kan träna resten av kroppen i eftermiddag.

Satsar på en lugn helg med minst en hel vilodag....


Inga kommentarer: