måndag 21 januari 2013

a.N.n.o.R.L.u.n.D.a.

En annorlunda måndag - dagen fyllde jag med allt det vanliga men på kvällen bröt jag mina rutiner, något jag inte gör alltför ofta.

Började med att instruera Funktionell Träning - rolig dag då det var många med på passet. Gymmet är generellt ganska välfyllt efter nyår MEN det gillar jag verkligen. Mycket roligare med ett levande gym än ett som ekar tomt - alla människor runt omkring inspirerar mig på ett eller annat sätt. Tänkte att jag skulle vara kvar efter passet och fixa ett av veckans löppass men banden var alla upptagna. 

Valde att inte sura utan åkte och hämtade trött dotter och åkte hem. Väl hemma bytte jag om och körde passet på mitt eget band istället. "Bara" 8k lätt distans sub 38min - ett enkelt och väl genomfört pass. Inte någon större ansträngning men passet stod på schemat och skulle genomföras. Känns riktigt bra att ha passet avklarat - denna veckan är jag sugen att klämma till med ett par extrapass men vi får se hur kroppen känns!

Nu är det sängen och ladda för nästa pass! Härlig måndag och veckan är nu startad på riktigt...

Inga kommentarer: