onsdag 2 januari 2013

.l.U.g.N.t.

Trötta ben efter gårdagens pass - passade därför på att ta en kortare lugnare vända idag. Att vila helt var inte ett alternativ eftersom det blir mer vila nästa vecka när jag börjar jobba igen. Denna ledighet ska jag träna massor!

Bra musik i lurarna och vanliga odubbade skor på fötterna. Njöt av att springa på asfalt... Benen kändes lite sega men dagens pass var inte några som helst problem. Underbart väder ute - strålande solsken och lagom kallt. Känns jättebra att suga i mig solens strålar och att vara ute nu när jag kan - inne kommer jag att få vara när jag är tillbaka på jobbet. 

Väl hemma efter 10k blev det 25min Rörlighetsträning. Är väldigt stel i baksida lår men samtliga muskler njöt att av få sträckas ut. Lugn träning denna lugna dag...

Nu ska jag snart leka lite mer med min julklapp - vi gillar varandra!


Inga kommentarer: