torsdag 31 januari 2013

n.Y.t.r.Ä.n.A.d.e.

Sitter hemma och magen kurrar. Väntar på att sambon ska komma från sitt pass på gymmet. Hela familjen har tränat idag och det gillas. 

Först ut var dottern och jag. Dottern var på barngympa och sprang ett pass med lång stegring. Uppvärmning 2k - speed 12. Körde sedan en lugn och behaglig ökning - under 8k där jag på slutet sprang på speed 14. Idag kändes det i kroppen att jag sprungit mycket denna vecka för kroppen var trött. Var osäker på om jag skulle fixa hela passet MEN det gick och det är jag grymt nöjd över. Nedjoggen blev inte jättelugn, valde att successivt sänka farten under 2k där jag sprang sista biten på speed 12. Att klara detta passet är underbart - känslan när jag tror att jag inte kommer fixa passet men trots allt fixar det - den känslan är underbar.

Dottern ville sedan testa barnpassningen och då passade jag på att träna styrka i nästan 40min. Körde slut på armarna och var riktigt riktigt trött när jag lämnade gymmet. Härligt pass även detta eftersom jag mosade på med vikterna och tränade tungt - det gick förvånansvärt bra och det gillas. 

Magen skriker efter mat och det kommer bli underbart att äta - även det gillas - att träning gör mig hungrig så maten uppskattas!

Inga kommentarer: