onsdag 30 januari 2013

u.P.p.e. M.e.d. T.U.p.P.e.n.

Vaknade av att klockan ringde och kände inte för att gå upp. Ställde fram larmet på iPhonen och vände mig om, låg och funderade på om jag "bara" skulle träna innebandy idag. Tyckte planen lät bra, men jag somnade inte om... Så efter att ha vridit och vänt på mig i en kvart kändes det lika bra att gå upp och få dagens planerade pass avklarat - vet att det är underbart efteråt.

Lite segt att ta mig upp på bandet - känns i kroppen att det varit lite mer löpning i början på denna veckan än på tidigare veckor. MEN bestämde redan när jag gick upp att imorgon ställs inte klockan jättetidigt för då ska det sovas - inte tränas på morgonen!

10k på drygt 48 minuter klarades av. Lite seg och trött kropp efter all träning - men idag ska jag fylla på med lite extra energi under dagen i hopp om att bli pigg och alert till nästa pass. Skön mil att ha med och ännu ett pass att pricka av i planeringen!

Inga kommentarer: