lördag 23 februari 2013

l.Å.n.g.P.a.N.n.a.

Lite snorig - lite hängig men bestämde mig för att ge löpningen en chans idag. Valde att lägga passet inne för att helt enkelt kunna gå av om det kändes motigt eller fel i kroppen.

Hade med mig sambon ner till gymmet där han körde styrka medan jag började beta av kilometerna. Hade iPhonen med mig och lyssnade på ljudbok - har fastnat i ljudboksträsket och jag gillar det. I mina öron idag var "Små citroner gula" - en riktigt bra bok.

Betade av kilometer efter kilometer och kroppen kändes pigg och stark - det gillas verkligen. Min måldistans ändrades fram och tillbaka medan jag sprang men var riktigt nöjd när jag gick av bandet. 33 sköna kilometer i benen och de sista fem var de ända som var jobbiga. Att de var jobbiga kan även bero på att jag stått på samma löpband lite för länge. Det var till min stora glädje folk på gymmet hela tiden så jag hade lite att titta på när jag sprang. 

Väldigt nöjd över dagens pass - imorgon blir det en betydligt lugnare dag.

Inga kommentarer: