måndag 25 februari 2013

s.j.U.k.D.A.g.

Till min stora glädje har jag och dottern sovit väldigt bra i natt. Lite alvedon till den lilla tjejen gjorde underverk, samt närheten att sova bredvid mamma hela natten.

Lycka var att jag mådde bra när jag vaknade i morse. Har under ett par dagar trott att sjukdomen stått på lur och väntat på att angripa mig. Kurerade igår med 15 begagliga lugna kilometer och sedan godis, glass och ostbågar i soffan - kroppen skrek efter allt det onyttiga.

Valde idag att vila in i det sista för att vara snäll mot min kropp. Bästa R ställde upp och tog Nell under dagen så både jag och sambon kunde jobba. Kvällens pass lämnade jag dock över till E då jag ville vara hemma med min tjej.

Passade på att hoppa på bandet i källaren för att få några kilometer. Idag blev det 12 sköna kilometer - en riktigt bra start på en bra träningsvecka. Hade på ett avsnitt från senaste Biggest Loser säsongen som rullar för fullt i USA - älskar att springa till den serien - tur att det finns många säsonger! En bra träningsdag rundas nu av för lite gos med lilla tjejen!

Inga kommentarer: