söndag 24 mars 2013

h.a.L.v.L.å.n.G.t.

Ibland blir det inte som man tänkt det. Helgens långpass fick inte plats denna vecka men jag fick med mig två halvlånga pass och det är jag nöjd med.

Igår sprang jag 21k ute i det vackra vädret, hann inte mer eftersom dottern hade kalas för sina kompisar och vi sedan skulle fira min kusin!

Denna förmiddag tog vi det lugnt hemma med gofrukost - scones. Sambon hade sedan aviserat att han vill ner till gymmet och springa idag. Jag passade på att springa på bandet här hemma medan han var borta. På den tiden hann jag med att klämma in 21k löpning och det är jag nöjd med. Inte så långt som jag önskat men jag försöker lära mig att acceptera och nöja med att allt inte alltid blir som jag önskat.

Fint väder så dottern vill cykla lite på eftermiddagen, jag satte då på mig löparkläderna och fick då ytterligare 6k - i väldigt varierat tempo! Det går inte så fort än, men med lite mer cyklande så finns snart orken där för henne och då kan vi få till bra träningspass tillsammans. Dagens korta pass är jag nöjd med då det bara var en bonus - lite kvalitetstid med min fina flicka.

Till middag gräddade vi våfflor och det uppskattades av oss båda - även om det inte är våffeldag förrän imorgon!


Inga kommentarer: