måndag 4 mars 2013

m.Å.n.d.A.g.

Fin måndag. Började med ett möte efter jobbet - bra möte men mycket att ta ställning till inför hösten. Vet inte hur mycket jag hinner med vd sidan av löpningen...

Var ombytt och klar så direkt efter passet hoppade jag på ett löpband för 10k distans. Sprang i lugn och behaglig fart. Fick bromsa mig från att köra  något tufft, lördagen innebar långpass och söndagen backpass, måndagen skulle det därför bara mysjoggas - återhämta kroppen.

10 lugna kilometer blev det i behagligt fart - nöjd kropp och nöjd knopp efter att ha fått ytterligare några kilometer att notera i träningsdagboken. Kroppen kändes bra och det gillas, inte särskilt trött efter helgens tuffa pass och det känns bra. 

Efter distanspasset väntade mitt eget pass. Funktionell Träning - 30 korta, sköna och jobbiga minuter. Helt oberäknat kändes det idag jättebra, kände mig inte särskilt väl förberedd. Kändes inte bra innan men det gick bra, riktigt bra till och med och det känns bra. Kroppen har nu fått mat och snart ska den få den sömn den har förtjänat. Tack kroppen för en bra träningsdag!

Inga kommentarer: