torsdag 4 april 2013

M.o.r.G.o.N.L.ö.P.n.i.n.G.

Gårdagen innebar löpvila - men inte totalvila. Tränade som alltid på onsdagar innebandy - och det var roligt. Träning som jag bara gör för att den är så rolig.

Trots att träningen igår började tidigare än vanligt och vi  kom i säng väldigt tidigt för att vara en onsdag så fick jag inte mer sömn än vanligt. Hade väldigt svårt att somna igår kväll - låg och vred och vände mig väldigt länge. 

Vaknade av klockan som stod på morgonlöpning - ställde fram klockan några minuter och vilade lite extra. Funderade på att sova vidare men sömnlösheten kom tillbaka och jag kände att det var lika bra att gå upp - göra lite nytta! Dagen bjöd på 8k lugn morgondistans - skönt att ha det gjort! Riktigt nöjd med att jag fick veckans första och troliga morgonpass avklarat.

Inga kommentarer: