onsdag 10 april 2013

m.o.r.G.o.n.l.Ö.p.N.i.n.G.

Även denna morgon lyckades jag att ta mig upp. Gick inte upp första gången klockan ringde utan ställde fram den 20 min och sussade vidare ett litet tag, det var underbart. Tyvärr var jag inte piggare andra gången klockan ringde men jag gick upp och det är jag riktigt nöjd med.

Idag fanns andra avsnittet av The Biggest Loser Sverige tillgängligt på play så jag valde att titta på det när jag sprang. Riktigt skönt att få springa igång kroppen tidigt på morgonen och idag var det inte tufft. Kilometer efter kilometer passerade och utan större problem hade jag klarat av de planerad 9 kilometerna. Lite stretsch efter löpningen och sedan en härlig dusch.

Nu får kroppen vila under dagen för att orka med kvällens innebandyträning.

Inga kommentarer: