onsdag 17 april 2013

m.O.r.g.O.n.m.Y.s.

Började min morgon nere i källaren. Löpbandet kallade - eller det kändes som det bästa alternativet. Klockan ringde tidigt. Låg kvar och drog mig ett tag innan jag gick upp, funderade på att sova vidare men insåg att jag då bara skulle vara ännu tröttare när det var dags för uppstigning.

Idag var det enkel distans på schemat - planen var 10 okomplicerade kilometer och 10 kilometer blev det. Sprang utan ansträngning och det kändes bra i mina ben. Kände efter lite extra i mitt knä och kände inte något alls i det. Troligen bara jag som är lite paranoid - det vore så hemskt att inte kunna springa. 

Efter löpningen rundade jag av med stretch - gillar de nya övningarna jag hittat! Ett par övningar med foamrollern blev det också - det tog precis där det skulle!

Inga kommentarer: