onsdag 19 juni 2013

d.I.s.t.A.n.S.

Fin onsdag som bjöd på sista dagen med Landslagets Fotbollsskola för dotterns del, för min del åkte löparkläderna på och jag fick en fin skogsvända helt utan stress i underbart väder.

Eftersom gårdagen bjöd på intervaller var dagens vända en lugnare historia. Jag började att springa ut mot Skäret och när stigen mot Ljusnarn Runt kom sprang jag in på den. Underbara skogen - följde stigarna drygt 9k och njöt av att bara tänka på vart jag skulle sätta fötterna. Var lite modig på de vackrare partierna och försökte lyfta blicken för att njuta av de vackra omgivningarna. Helt underbart att springa med Ljusnarn långt nedanför omgiven av vår vackra natur.

Dagens vända blev drygt 17k ren njutning. Kroppen var trött men kändes stark och den ömmade inte något och det gillas starkt. Ett par fina pass i bagaget i början av veckan känns riktigt bra.

Inga kommentarer: