söndag 4 augusti 2013

s.L.u.t.

Sista dagen på fyra veckors semester. Dagar som varit helt underbara. Fyllda av sol, kortare resor och massor av tid med familjen. 

Löpning har det också blivit en hel del av, vilket känns i min kropp! Försökte mig på ett långpass igår men kroppen ville inte. Nöjde mig med 20k - dags att ta en lugnare vecka nu och låta kroppen återhämta sig efter all träning.

Idag lämnade vi dottern på kalas. Jag passade då på att köra ett kortare pass från kalaset och hem. Drygt 10k sprang jag och det var jobbigt. Skönt att ha passet avklarat och att trappa ner lite nu... Avslutade med 10 min magträning. 

Tjuvstartade lite med alternativträningen idag som jag tänkt kicka igång med på allvar nästa vecka. Nu ska kroppen bli stark igen - invägning efter semestern sker också i morgon, räknar med några semesterkilon att jobba bort. 

Inga kommentarer: