torsdag 29 augusti 2013

V.a.r.I.e.r.A.T.

Trött tjej imorse när klockan ringde - ställde fram den och sov vidare. Hade planerat att köra intervaller idag men kände mig för trött för det så jag planerade om.

Ett lugnar pass blev det idag - 5k väldigt lugn löpning inne på bandet efter att dottern lagt sig. Kändes lite segt och jag hoppas att benen är piggare imorgon när det är dags för det flyttade passet. Efter löpningen blev det 20 min styrka med kroppen. Nöjd över att jag lyckades klämma in lite extra styrka för den hoppas jag ha nytta av framöver - en stark kropp orkar springa mer! Passet skulle även vara ganska lätt då jag vill ge kroppen lite vila inför helgen och passen som väntar då!

Den lilla bilden nedan har dottern målat och satt upp över sin krok i skolan - gillar den mycket. Texten över fick mig att le...


Inga kommentarer: