tisdag 17 december 2013

t.i.S.d.a.G.

Som så många gånger tidigare lovar jag mig själv att bli bättre att skriva här, detta är min träningsdagbok som jag vill kunna titta tillbaka i. När inläggen faller bort blir det tyvärr svårt att följa min egen träning och se tillbaka på hur jag tidigare tränat.

Idag blev det i af ett pass efter jobbet. Hade svårt att somna igår då det blåste massor utanför, kroppen ville inte slappna av och somna. Trött som bara den på jobbet men laddade för dagens pass. Tanken var att dagens pass skulle vara lagom - lite halvjobbigt men inte så jobbigt att jag är trött imorgon eftersom jag har match då!

Började med att värma upp 1k. Ökade sedan upp hastigheten till 14 och sprang 600m - efter dessa följde 400m speed 12. Upprepade detta totalt 24ggr. Dagens pass summerade då till fina 25k. Helt lagom pass för en måndag. Nöjd och belåten över kroppen och hur fantastisk den är. Nu laddar jag den med mat och vila inför morgondagens utmaning!

Inga kommentarer: