lördag 4 januari 2014

.l.U.g.n.

En lite lugnare dag idag. Löpning stod givetvis på schemat - tänkte köra på nu under de sista lediga dagarna och unna kroppen lite vila när vardagen kommer… 

Idag var det ett lugnt pass. En hel del regn ute gjorde att jag valde att åka ner till Värket och köra mitt pass inne på deras band istället - skönt att komma hemifrån. Pass på mitt eget band hinns med sen när vardagen är här igen. 

Planen var ett lugnt pass på 15k. Ingen stress eller överdrivet högt tempo - det skulle vara behagligt. Rullade på och kilometer efter kilometer passerade - det blev riktigt varmt och svettigt inne i lokalen men jag fokuserade på att njuta av att fixa mitt pass. På exakt 15k stannade jag bandet och klev av. Hoppade in en snabbis i gruppträningssalen och körde 15 min puls - ett genrep då jag eventuellt kör passet imorgon…


Inga kommentarer: