måndag 27 januari 2014

.r.e.P.r.I.s.

Även denna morgon var sängen skön på morgonen. Njöt av att ligga kvar och gona mig - var sedan galet trött när jag skulle gå upp men ibland är det värt det. 

Istället för några lugna kilometer på morgonen planerades ett kortare snabbdistanspass på eftermiddagen. Kom hem från jobbet och hoppade i mina träningskläder omedelbart och startade bandet så fort jag kunde. Kort och intensivt - ibland är det helt underbart. Denna dag blev en repris av förra måndagen, 6 kilometer i lite högre tempo. Inte jättesnabbt eftersom jag visste att jag hade träning efter men lagom snabbt för att känna mig nöjd. 

Känns bra att kunna klämma in lite kortare och intensivare pass emellanåt, det ska jag bli bättre med till våren. Träningen flyter för tillfället på lite halv som halvt, svårt att få till det. Har fyra innebandymatcher kvar innan det bli 100% fokus på Maran. 

Inga kommentarer: