måndag 3 februari 2014

s.n.a.B.b.T. o.c.H. k.O.r.t.

Rubriken speglar dagens pass ganska bra. Gillade förra måndagens upplägg såpass mycket att jag kopierade det tills idag. Väl hemma från jobbet åkte träningskläderna på i raketfart för att hinna klämma ett kort snabbdistanspass innan innebandyträningen. 

Planen var 6k - precis vad som hinns och vad som känns bra - jag har trots allt en annan träning efter. Speedade upp bandet till 14.5 så fort jag kunde, men med mitt band tar det tid, tyvärr. Höll sedan det tempot under mina 6 planerade kilometer. Klockade strax över 25 minuter - det är jag väldigt nöjd med. Pigg och fräsch på träningen efter, gillar att kuta lite snabbt innan, känns då som jag kommit in i andra andningen när träningen börjar… 

Annan lycka för mig kan vara nya köksmöbler - så nöjd! Längtar nu bara efter nya tapeter!


Inga kommentarer: