torsdag 17 april 2014

L.e.d.i.g.T.

Firade idag långledigheten med en skön skogstur. Skönt att få ge mig iväg redan vid halv två för att sedan hinna slappa lite innan dotterns fotbollsträning. 

Valde idag att springa i skogen igen. Eftersom veckan hittills har bestått av två intervallpass så var dagens pass enbart njutträning. Sprang ut på vackra Bergslagsleden som jag varvade med Ljusnarn Runt - slingan. Genom att kombinera dessa leder blir löpningen perfekt! 

När jag kom ut till Skäret och sprang längs med sjön blåste det friskt, jag var då nöjd över att jag inte jagade tempo utan bara sprang för att det var skönt... I skogen var det underbart - i skydd av träden märktes inte blåsten av. Stigarna börjar torka upp och mina fötter blev inte dyblöta idag. 

Nu väntar några dagars påskledigt - det ska bli underbart. 

Inga kommentarer: