onsdag 9 april 2014

n.ö.J.d.

Igår stod vila på schemat - passade på att få lite annat gjort som legat och stressat mig under en längre tid, det känns skönt. Förutom det var det underbart att för första dagen på en vecka vara helt fri från huvudvärk - förhoppningsvis är jag snart helt fri från den sega förkylningen jag haft!

Denna morgon ringde klockan och jag var trött. Det lockade väldigt mycket att ligga kvar sängen MEN jag är nöjd med att jag tog mig upp även om jag förbannade mig själv och funderade på om jag var knäpp. 

På agendan ett lättare styrkepass - roligt när jag väl kommer igång och går ganska snabbt. Vore skönt att få lite rutin på att få styrkan på morgonen, kör inte alltför hårt. För att sedan kunna köra löpning på eftermiddagen när jag är piggare och har mer energi i min kropp!

Lekte lite med z-stången och skivstången - fullkomligt älskar att göra frivändningar för tillfället - för att avsluta med lite armhävningar och plankan.


Inga kommentarer: