söndag 15 juni 2014

h.e.l.G.e.N.

En stressig men fin helg är nu över. Fredagen började med att hela familjen gjorde oss i ordning och åkte mot Stockholm. Vi spenderade dagen med att driva runt i Solna och leka i en rolig lekpark innan det var dags för dagens stora aktivitet, One Direction. Underbart att se dottern så nöjd - en rolig upplevelse men den tog på krafterna.



Lite seg på lördagen men planerade för ett kortare långpass. Bästa dagen att köra det på och jag ville gärna få till det. Sprang min favoritväg för längre rundor, eller den som är min favorit för tillfället. Totalt 25k - lagom för tillfället. Det var varm och jag blev riktigt törstig eftersom jag valde att inte ta med mig vatten. Nöjd med dagen.



Söndagen gick i fotbollens tecken. Först åkte vi till Örebro för dotterns poolspel - 3 matcher som inte riktigt gick deras väg. Efter dem skyndade vi oss hem för att hinna med första träningen på årets fotbollsskola. För dottern innebar det ytterligare två timmar fotboll och för mig innebar det löpning. Återigen var det varmt och benen var till en början tunga. Jag fick kämpa under de första kilometerna och jag funderade på vad jag gett mig in på. Efter drygt 8k kom jag in i flytet och njöt! En härlig söndagstur på 18k.

Inga kommentarer: