fredag 18 juli 2014

k.U.p.e.R.a.d.E. B.a.C.K.v.a.r.v.

När jag gick upp imorse kände jag inte alls för att springa. Jag valde istället att ta det lugnt och äta frukost i lugn och ro. När jag vaknat till gick jag istället ner till källaren där jag körde lite styrketräning. Länge sedan jag var sist - riktigt roligt att leka med skivstängerna igen! Nöjd över att ha fått till tre pass med kompletterande träning denna vecka!



Dagen spenderade jag med dottern på stranden - det för mig är semester! Funderade fram och tillbaka under dagen om jag skulle köra vilodag idag eller om jag skulle köra mitt planerade pass. 

Laddade lite extra med en bulle när jag kom för att sedan byta om och köra dagens pass. Annorlunda upplägg för att vara mig men det är bra med lite omväxling. Sprang först ner till vårt Elljusspår - drygt 3k vilket blev bra uppvärmning. Spåret är sedan mellan 2,5-3k lång och där körde jag två varv i lite högre tempo. Jättefort gick det inte då det är väldigt kuperat, men jag försökte trycka på i backarna! Bra mjölksyreträning! När jag sprang hem samma väg som jag sprang ner fick jag fin nedvarv - fort gick det inte för mina ben var lite trötta! Riktigt nöjd över att ha fått till mitt pass. 

Inga kommentarer: