måndag 4 augusti 2014

b.l.Ä.

Inte bästa dagarna på länge... Sommaren var helt fantastisk och jag njöt varenda dag jag var ledig. Troligen en av mina absolut bästa somrar någonsin. Att börja jobba idag kändes tungt, men förhoppningsvis ger det med sig snart.

Förutom jobb tror jag att jag fått en hälsporre! Mindre roligt men det är en liten konsekvens av allt promenerande i dåliga skor under semestern, fliflops har använts när jag borde haft träningsskor. 

Har nu kört två dagar med alternativ träning samt lite rehab i hopp om att bli bra fortast möjligt. Idag började jag min morgon med 30 min på spinningcykeln innan jobbet - bra start på dagen! Dottern sover hos sin morfar denna vecka så när jag slutade jobbet åkte jag direkt till gymmet. Väl där testade jag på Crosstrainern och den kändes bra - min fot gillade den så jag stod där och mös i 90 min! Avslutade med tåhävningar och stretch...





Inga kommentarer: