onsdag 27 augusti 2014

b.r.a. D.a.G.

Härlig onsdag... Dagen började tidigt med att klockan ringde för morgonträning, jag var trött men även denna morgon tog jag mig upp och genomförde dagens styrkepass. På schemat stod grundträning, andra veckan och totalt pass nummer fyra. 

Känslan i kroppen är bra och jag känner att det går allt bättre. Några övningar tar det lite tid att känna mig trygg med, jag ökar vikterna sakta och vågar ta i allt mer! Underbart känns det och jag älskar grundövningar.

Snabbfrukost innan jobbet!



Eftermiddagen innebar första cykelpasset efter sommarledigheten för dottern. Jag passade då på att köra ett lugnt och skönt distanspass. 10 fina kilometer utan stress... Fort gick det inte för idag var benen trötta. Riktigt nöjd med min träningsdag! Känns dock som att all snabbhet har försvunnit ur min kropp, hoppas att den hittar tillbaka... 

Inga kommentarer: