tisdag 26 augusti 2014

i.n.t.E.r.v.a.L.L.e.r.

Somnade fint igår kväll men vaknade inatt och låg vaken, tog lång tid innan jag somnade om. När klockan ringde tidigt var jag inte särskilt sugen på att gå upp men medan jag låg där och försökte somna om insåg jag att det bästa var att gå upp - att gå upp skulle jag aldrig ångra men att somna om visste jag att jag garanterat skulle ångra.

Idag stod det intervaller på schemat. Bestämde mig för lite variation. Istället för min vanliga intervaller så blev det idag istället 5 min intervaller men 1 min lugnt emellan. Intensivt men underbart. Planen var att totalt köra en timme och så blev det. Totalt 9 intervaller som pressades ur kroppen, den var trött och det var tufft men jag älskar den känslan.

Avslutade med rehab i form av mina dagliga tåhävningar...


Inga kommentarer: