torsdag 21 augusti 2014

m.o.r.G.o.n.S.t.u.n.D.

4/4 - en fin vecka där jag lyckats att ta mig upp varje morgon för morgonträning. Bästa starten på dagen eftersom jag känner mig lycklig och stolt över mig själv hela dagen! 

Denna morgon stod det backintervaller på schemat men då jag ännu inte börjat löpträna ännu så blev det crossen och lite tyngre intervaller på den. Körde 1min lugnt sedan ökade jag under 1min för att slutligen köra riktigt tungt under 1min. Planen var att köra 60 min men den tiden fanns inte eftersom jag låg och slöade lite innan jag gick upp (04.30) - lyckligtvis såg jag ett peppande inlägg på Insta som fick mig att gå upp. 

Mitt planerade pass reviderades till 45 minuter och jag känner mig nöjd med det. Lite lagom denna dag eftersom det väntar ytterligare ett pass ikväll som jag tror kommer att bli tufft. Pga det passet valde jag att ta det lugnt från löpningen ytterligare ett par dagar tror nämligen att vaden kommer att testas ikväll. Håll nu tummarna för att den klarar testet... Jag ska nu njuta hela arbetsdagen över att jag redan fixat ett träningspass - lycklig!

Har en hel del leksaker i min källare!

Inga kommentarer: