måndag 25 augusti 2014

r.U.t.i.N.e.r.

Klockan ringde tidigt imorse och jag var inte vidare sugen att gå upp, men idag vann inte slöfocken i mig. Andra skolveckan - och andra veckan jag försöker få till mina morgonträningsrutiner. Förhoppningsvis kommer det att gå bra denna gång, var så duktigt på detta förut!

Idag var det styrketräning på schemat. Andra veckan som jag kör grundträningsprogrammet och jag känner att jag börjar hitta rätt med vikterna, det är svårt att få till det lagom tungt och inte hamna i bekvämligetszonen. Jag känner själv att jag vågar öka lite i takt med att jag blir mer bekväm med övningarna...

Så efter uppvärmning väntade:
  1. Marklyft
  2. Knäböj
  3. Rodd
  4. Brötspress på bänk
  5. Dips på bänk
  6. Axelpress
  7. Biceps Curls
  8. Planka mot bänk
Tredje passet - nu jäklar, hoppas att kunna få till detta! Som bonus blev det ett gäng tåhävningar på slutet!

Inga kommentarer: